Merhaba kizlar 35+3haftalik hamileyim arada sancilarim oluyor otomatikmen . Nst de cok sancim cikmadi ama 1 ay once gitmistim. Suan biraz daha gecmesini bekliyorum. Siz kac haftalikken cati muayenesi oldunuz. Cati muayenesinden sonra dogum sekliniz soylendi mi bazi bebekler iri olup catal dar gibi vb durumlar var mi ? Ilk gebeligim merak ediyorum