Sumeyye_-_61 Merhaba sevgili anneler sizler kaçıncı haftada öğrendiğiniz normal dogum mu yoksa sezeryan doğum mu olacağınızı ben 35+3 çarşamba günü randevum var acaba söylerlermi bana😊
Cigdemveminik Sumeyye_-_61 henüz öğrenemedm bnde çatı muayenesi olacağım perşmbe günü ozamn netleşeck sanıem şuan 36+2 yim
Eliftmzkrkmz Sumeyye_-_61 37de gittiğimde çatıya baktı bebekte kilolu diye normal zor dedi doktorum. Bugün kontrolüm var bebeğin kiloya bakcak ve ona göre szeryan günü vercek bakalım😊
EylulEsen Sumeyye_-_61 32.haftada tansiyon problemim çıktı ve sezeryan olmak zorunda kaldım 38 de sezeryan oldum ikinciye hamileyim bunu normal düşünüyoruz bakalim☺️
Eliftmzkrkmz Sumeyye_-_61 3500grdı geçen hafta yarın kaç olcak bakalım. 3700 geçerse szeryanla alırm dedi doktorm