Meralvedatazer 38+2 hiç göğsümden süt gelmedi acaba böyle olup doğurduktan sonra sütü çok olanlar var mı aranızda merak ediyorum 🤔
Klnc Meralvedatazer bende bekliyim burda sütüm olmıcak diye korkuyorum hiç Bi değişiklik yok çünkü 🤷♀️
ilayy Meralvedatazer Bunu bende çok arastirdimm Ama her halmilenin gögsünden süt gelecek diye birsey yokmus dogumdan sonra plesanta vücuttan ayrildiktan sonra süt mutlaka geliyormus
sevimlieyuboglu61 Meralvedatazer ilk doğumda sütüm 5 gün sonra indi , birden indiği için de iki göğüsmde tıkandı masajla sağımla 2 günde açıp emzirdim
sevimlieyuboglu61 Meralvedatazer ayrıca normal doğumda da bazen gelmiyor hemen bir sürü tanıdığım var
ilayy Gulsumhira Gögüslerini skma rahimde kasilmalara sebep oluyor doktorlar gögüslerinizle oynamayin diyor ilk sütü bebegin icin cok faydali senin skmana gerek yok
ilkbahar ilayy normal doğum yapanlarda daha çabuk geliyo Sezeryanda plasenta ayrılınca değil ilk gün gelse çok şükür yani 🙂 benim üçüncü gün gelmişti o da çok azdı 😲
ilayy ilkbahar iste doktorlar sezeryan veya normal dogum farketmeksizin diyorlar Ama henüz dogurmadigim icin bilemiyorum ☺️
Demetdemircioglu Ilk doğumumda 3 gün sonra indi sütüm (normal doğum) 2. De çantama galactago damla koydum doğumdan sonra hemen içmeye başladim maşallahi var sütümün. 3 günde inmesi normalmiş stres yapmayin ben kendimi harap etmistim😪
ilkbahar ilayy kadın doğum doktoru normal doğumda hemen geliyo sezeryanda 3-5 saat sonra geliyo demişti.. çocuk doktoru sezeryanda ilk üç gün gelmeyedebilir on güne kadar az az geliyo demişti 🌴 umarım sizin hemen gelir ..
sevimlieyuboglu61 ilkbahar normal doğumda da hemen gelmeyebilir bi hafta on gün üstne gelen tanıdıklarım var