Anneler günaydınn ☺ Sabah sabah yazdım çünkü kesinlikle hissediyorum bebeğimi dün ailemin yanına geldim . Akşam bebeğimin hareketini hissettim çok zorlu ve stresli yolculuk geçirdim iki kere sancı girdi çok fena sonra abimi falan gördüm aşırı mutlu oldum . Kesinlikle bebeğim hissetti bunu ve akşam hareket etti. Ve sabah uyandığımda herkes başımda gülüşüyor herkes mutlu . Köpeğimiz vardı bizim ve bazı nedenlerden onu anneme bırakmak zorunda kaldık ve sürekli şikayet ediyordu çok havlıyor sizi istiyor diye☺ Ama ne şikayet yani hususi onun için geldik☺ Sabah 7 de uyudum biraz kötüydüm ve tam uyumuştum havlamaya başladı ama azıcık. Sonra bizimkinler kendi arasında gülüşüyor bizi rezil etti falan diye normalde çol havlıyormuş köpeğimizi seviyorlar ona gülüşüyorlar☺ Uyandım bende akşam görmemiştim oğluşumu eşim bak bak lütfen bak dedi baktım oğlum öyle masum oturuyor ki anne lütfen gel beni ısır diyor🤣☺ O kadar mutlu oldum ki zaten çok özlemiştim çok sevindm gidip kucağıma almak falan istedim uzaktan uzaktan sevdim minnoşumu . Sonra oturdum oturduğum yerde içimden geçiriyorum ama onu sonra baktım pıt pıt karnımdakide yaramAzlık yapıyor🤣 sanırım bebeğim mutluluğumu hissediyor ve oda harrketleniyor mümkün dimi ya hissedemezsin küçük diyorlar ama gerçekten hissediyorum.