Ben hamile kalmadım ama , bir kimyasal geçirdim, ilk belirtim kasıklarımda batmaydı, daha sonra.göğüslerim ağrımaya başlamışdı. bende zaten adetden önce de öyle olur. ama o ay daha çok ağrıyordu, yürürken bile ağrıyordi yani. adetime bir iki gün kala mide bulantım başlamışdı , sakizla geziyordum hep , ama malesef kimyasall oldu