Oh oh yalnız değilmişim 😂 ben bir önceki hamileliğimdede ağrılar yaşadım maalesef çaresi yok doğumdan sonra geçiyo birde magnezyum biraz hafifletiyor çok çok ağrırsa doktorum ağrı kesici al dedi bebek doğmadan geçmez dedi 🤷🏻♀️Az kaldı Allah’ın izniyle sabredin ❤️