Kızlar 2 yıldır zorlu bir sürec yaşadım 2018 aralık ayında adetim gecikmisti bebegimiz olsun cok istiyorduk adet oldum fakat adetim bittigi halde kanama devam ediyordu bir gariplik var diye doktora gittim hormonlardan olur böyle bazen dedi kan testi felan istemedi kanamam devam ediyordu başka bir doktora gittim kan testi istedi ertesi gün sonuclar cikti ultrasona girdim doktor dis gebelik var dedi hayatimda ilk defa dis gebelik diye birsey duyuyordum ameliyat olman lazim dedi nasıl dedim ben doktora gittim biseyin yok dediler dedim maalesef bu surecte 2 hafta gecmisti tabi baya ilerlemis ameliyat olman lazim dedi ben kapali yapabilirim istersen tanidigin bir doktor varsa ona git dedi aglayarak ciktim arabaya bindim annemi aradim hemen teyzemle baska bir doktora yönlendirdiler saat aksam 5 esim felan da o sirada hastaneye geldi tabi doktor bakti sen nasil bu zamana kadar ayakta kaldın ic kanama geciriosun seni bu halde eve gönderemem sabaha cıkamazsin dedi ilk defa hayatımda ölecem ben diye agladigimi hatirliyorum allahim bana ömür bicmis demekki aksam 8 de ameliyat oldum onu atlattim ama hic pes etmedim yasagim kalktiktan sonra birdaha denedim yine bir gebelik yaşadım bebegim gelismedi almak zorunda kaldı doktor artik herkes tüp bebek yaptir birdaha seni tehlikeye atamayız derken icimden bir ses normal yolla kalacagimi hissettirdi bana ama akısına biraktim bu sefer hic kasmadim yumurtalarım tembellestigi icin doktor klomen verdi ama hayit tohumunu da duymustum adet olmadan 10 gün önce hergun hayit tohumunu kaynatip balla ictim allahim bir baktim ayni ay hamileyim simdi de doguma 3 hafta kaldı allahim nasip etti ama hic pes etmedim belki birine bir ışık olur diye buraya yazmak istedim allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻