Edibaby Daha cok erken) bi arkadasim vardi bana ilk aserdigin sey tuzlu, eksiyse erkek olur, tatliysa kiz demisti) ilk kez gozleme asermistim) Gercekten tuttu oglum olucak) Bu arada kendisi dogumhanede calisiyo) Bebeklerin icinde yani olayi birazcik biliyo)) Ama ben 8-9cu haftadan sonra asermeye basladim surekli eksi seyler istiyodu canim en cok ta erik))) ne cektim erik yicem diyee))