Prensesimgeliyor12 Merhaba kızlar 17 haftalık olduk bu haftada tekme hisseden var mı ? Seyirme hissediyorum uzun zamandır kasıklarımda sadece
sevdaozkn Prensesimgeliyor12 ben tekme mi bilmiyorum ama hareket ettiğini hissettim bir kaç kez ama ikinci gebeliğim ilk gebeliğe göre ikinci gebelik daha erken hissedilebiliyormus
Selinbugra Prensesimgeliyor12 ben 13.haftadan beri hissediyorum bebeğimi evet dediğiniz şey seyirme bizde 16 haftalığız iyice netleşmeye başladı ☺️
ballilokum Prensesimgeliyor12 canım ben de o zamanlar belli belirsiz seyirme gibi bişeyler hissediyordum ama emin olamadım. Şimdi 21+6 olduk. Geçen hafta tekme gibi bi kıpırtılar hisettim ama bu hafta tam olarak hareketlerini hissetmeye yeni başladım
MrveD Prensesimgeliyor12 valla ben 23 haftaligim hala hissetmiyorum diyebilirim😃 herkesin farklı oluyor
Prensesimgeliyor12 sevdaozkn evet oyleymis ama içimde bı seyirme hissediyorum sanki hareket ediyormuş gibi ama tekme henüz hissetmedim sende aynı şekilde mi hissediyorsun
Prensesimgeliyor12 Selinbugra Evet canım ben de 13 den beri hissediyorum içinde sanki bişey donuyo oynuyo gibi dimi 🥰
sevdaozkn Prensesimgeliyor12 ben tekme gibi hissediyorum tekme değilse bile hareket oluylr oralarda😂seyirme ilk haftalarda daha çok oluyordu ama ilk gebeliğimde 20haftada hissettim merak etme yani daha erken 😊kızlar geç hissedilir diyorlar
Hcrsrknilay14 Ben ilk 16 da hissetmiştim hareketlerini su baloncuğu patlıyor gibiydi en başlarda şimdi 32 olduk tüm kuvvetiyle itiyor beni 🧿😂
Hcrsrknilay14 Prensesimgeliyor12 o adada çabuk geçti ki zaman anlayamadım bile bazen inanamıyorum 32 haftalık olduğuma daha 20 lerde gibi geliyor ama şaka maka 32 haftalık olduk 🤗 sagol canim Rabbim hepimizin kucağına saglikla bebislerimizi almayı nasip etsin Allah evlat hasreti çekene tez zaman da evlat sahibi olmayı nasip etsin 🥰
sevdaozkn Prensesimgeliyor12 insllah canım batma hissi oluyormu peki bende batma oluyor bazen sanki ayağıyla itiyor gibi
Prensesimgeliyor12 sevdaozkn bende oldu canım göbek deliğinin tam yanında birkere oldu çok canım yandı bidaha olmadı