Normalde bir bardak kolayı bitiremeyen ben sürekli kola içmek istiyorum. Sanki kola içince ağzımdaki acı tat gidiyor. İçim ferahlıyor. Boğazımdaki düğüm çözülüyor. Buz gibi kola istiyorum sürekli. 36+6 oldum doğumu iple çekiyorum, midemden yıldımmmm ağzım hep acı ekşi iğrenç. Rennie duo faydasız. Doktor başka ilaç vermez. 8 aydır bu çile doğumla geçecek inşallah 🤲