Mevaninannesi21 Kızlar 2 aylık hamileyim vajina da kaşınma olduğunu söyledim doktoruma ve travazol krem kullanmamı söyledi. Daha önce kullanan oldu mu bu kremi bebiş olunca herşeyden korkar oldum 😕
Zeynep1122 Mevaninannesi21 ben de kullanıyorum. Sıkıntılı bir krem olsaydı doktor önermezdi. Bu kadar tedirgin olmayın 🤗
SnFk Mevaninannesi21 kullananlar çok var. Bi problem yaratmıyor bebeğe. Ama mantar varsa mantarın şeklini değiştiriyor travazol. Bi cildiyeye görün bence.
Mevaninannesi21 Zeynep1122 canım ilk aylarım olduğu için korkuyorum internette ilk üç ay kullanmayın diyenler olmuştu da
Zeynep1122 Mevaninannesi21 kullanmamaktan ziyade yeteri kadar kullanın fazlası zarar her şeyde olduğu gibi ☺️🤗
Goncakerim Bende ilk aylarımda sürekli enfeksiyon yada kaşınma oluyodu doktorum kullanmakta sıkıntı olmadıgını soylemıstı