Merhaba kızlar gecen hafta cumartesi doğum yaptım 4 gün sonra atesim cıkmaya başladı iki gün sonra sezeryan yerinden cok siddetlı sıvı akmaya başladı doktora geldim iki gün sıktı suan 2 gündür hastanede yatıyorum antibiyotik tedavisi alıyorum crp 298 e cıkmıstı cok korkuyorum iğleşemem die evde 2 yasında oğlum var cok özledim onu acaba basına gelip iğleşen varmı (panik atağı var sürekli kuruyorum kafamda)