Kizlar benim üç kaybım var biri kimyasal ama korunuyodum bu ay gecikince nolur nolmaz diye test yaptim direk pozitif cıktı büyük temizliğe kalkmıştım yarın doktora gidicem dua edermisiniz bu sefer sağlıklı olsun doktor fobim oluştu çok korkuyorum artık adak adadım olsun sağlıklı bir şekilde diye bolca dua istiyorum sizlerden bide bu ay korunuyorum diye okadar temizlik yapmıştım insallah bisey yoktur ☹