30 haftalık gebeyim. Sabahtan beri böbrek ağrısı çekiyorum (daha önce 2 kez taş düşürdüm) acile gittik tahlillerde idrarda enfeksiyon cıktı doktor 1 şase 1 antibiyotik verdi içtim ama banamısın demiyor nst ye de girdim bebek iyi allahtan yarın kendi doktoruma cıkıcam varmı yaşayan ölüyorum sandım bugün ağrıdan 😞 hala daha yatınca sızlıyor ağrım var 😞