ikibebekannesi ikibebekannesi ilk doğumumu Nisa hastanesinde yaptım ama dikişlerimden memnun kalmadım maalesef 🤦♀️
BegumIscanTunc ikibebekannesi Türkiye hastanesi Ayşe Meryem uslu aşırı ilgili bir doktor tavsiye ederim
zeyno_gr ikibebekannesi Ben 38 haftalıkken doktorum çatı muaynesi yaptı yani parmakla muayne etti o zaman lekenmelerim oldu 2 cm açıklıım vardı ve 40 haftama kadr devam etti bu
NazG ikibebekannesi bende Halıcıoğlundayimm 😍 fatih medical park Ayşegül Sofuoğlu ilk doğumun onda oldu inşaallah ikinci de onda olacak ❤
isimsizbebek BegumIscanTunc ahh canım doktor..ben de onda doğum yaptım. Çok şeker bir doktordur. Yine doğum yapsam ona gideceğim kısmet olursa ikibebekannesi
Ozg3kaya Türkiye Hastanedi Ayşe Solaroğlu dünyanın en tatlı doktoru ilgili ve sevgi dolu 🤗 şiddetle tavsiye ediyorum 🥰
Ozg3kaya ikibebekannesi Çağlayanda canım kolon hastanesinin hemen yanında. Metrobüsle gidince Çağlayan durağında iniyorsun hemen oracıkta ☺️☺️ Kesinlikle çok memnun kalırsın 🥰
ikibebekannesi Mucizemmm07 erkek doktoru tercih etmek zorunda kalırsam ses çıkarmıyorum canım ya kadınlarla daha rahat oluyor 🥰
Ozg3kaya ikibebekannesi benim tamamlayıcı sigortam var 15 TL veriyorum ama sgk fiyatı sanırım 120 TL ama emin değilim 😊