Eylul9235 Meriwa lekelenme her dönem de önemli. Ertelemeyin gidin derim. Nişanınız gelmiş olabilir başka bir sorun olabilir. Lekelenme de normal diye birşey yok. Umarım herhangi bir sıkıntınız ypktur 🙏🏻🌸