kızlar 13+4 haftadayım ilk baştan beri sarı ve beyaz akintim var çok değil ama az kasinti ve yanmasa yok dün dışarı çıktım eve geldiğimde sanki hafif kokuyodu ve ben korkmaya başladım acaba bebegin suyumu geliyor diye bu bebegin suyu nasıl bisi bilgi verirmisiniz baya korkutumda