Bsrakrs Kızlar doktor tek kullanımlık ilaç verdi kullandım bir hafta önce ve üç hafta sonra kontrolum, sürekli idrarım var gibi biraz yanma ve sarı akıntım var önerebileceğiniz birşey varmı? Su çok içemiyorum miğdemi daha çok bulandırdığı için..
Nur2016 Bsrakrs cok kotu bir sey. Allah dusmanimin basina vermesin derdim. Benden kan da gelmisti. Gece bile belki 10kere gidiyordum ama damla damla geliyordu idrarim.c vitaminiyle gecti bende
Ayseannesi Su içmek zorundasın cnm başka türlü geçmez, birde ilacı içsen iyi olur antibiyotik tedavisi başlamadı mı
Bsrakrs Ayseannesi hayır tek kullanımlık suya katılan bi ilaç verdi İçmeye çalışıyorum 3bardak anca içebiliyorum:(
Bsrakrs Nur2016 evet gerçekten çok sıkıntılı bi durum yakın zamanda doktorada gitmicem oyüzden çok geriliyorum