Kızlar merhabalar. 25 haziranda 5.gün taze embriyo koyuldu ve 27 sinde oltrivelle vuruldum yarısını. Bgn 11.gğn transferin ama çatlatma iğnesinin de 9.günü test yaptım çift çizgi cıktı biliyorum yanıltıcı oluyor ama oltrivellenin yarısını vuruldum etkisi gitmiş olmaz mı benm gbi olan var mı aranızda hamile kalan?