Bende eşimin ailesine kafayı taktım istemsiz nebilim.gerçi geçmişte ve hala kendilerinden soğutacak bi çok sebep var ama genede ben onları düşünüp sinir olmak istemiyorum hatta en son dusunecegim en son kafama takacagim insanlar onlar olsun istiyorum biliyorum.vesveseye bunlar ama ne yapmaliyim bende bilmiyorum