Babe Çatlak Kremi mutlaka kullan kesinlikle çok işe yaradı. Ben bayağı araştırdım. Eski çatlakları dahi gideriyormuş. Eski çatlaklar için %90 oranında iyileşme oluyormuş hatta. Benim karnımda çatlaklar olmaya başladı kullanmaya başladım tamamen durdu çok iyi geliyor silik silik şimdilerde 😊