Hummet06 Arkadaşlar Ankara şehir hastanesinde bildiğiniz memnun kaldığınız ilgili bir doktor var mı doğum için yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗
Meriwa Hummet06 necati bey cok iyi bi doktor cnm ama randevu zor bulunuyor inci hanım tuba hanım bide elçin hanım dan memnun olanlar var cnm onlarada bakabilirsin
Hummet06 Meriwa teşekkür ederim araştıracağım böyle halden anlayan bir doktora ihtiyacım var kötü bir doğum süreci yaşamak istemiyorum 🙈
Hummet06 Ahmetin_annesi teşekkür ederim canım ilgileniyorlar değil mi. Çünkü doktoruma güvenmeyi isterim 😬🤭
Ahmetin_annesi Hummet06 gebelik sürecini ayni doktorla takip edebilirsiniz ama dogumda malesef kim denk gelirse o giriyor
Meriwa Hummet06 valla necati beye hersey sorup muhabbet ediyorum ultrasonda yanlız kalınca her aklıma geleni soruyorum başka hastaya denk gelmeden soruyodum sorcaklarımı dene bi cnm
Meriwa Hummet06 normal bi gebeliğiniz varsa bu takılcak bi konu değil hepimizin ilk gebeliği hepimizin heycanı var ama doktorları on numara öyle düşünün destekliyorlar sezeryan olursa kendi doktorunuz yapıyor normalse kim olursa o mantıken
Hummet06 Ahmetin_annesi neyse öyleyse araştırmaya devam edeyim gerekirse özel araştırayım ilk doğumum riske atmak istemiyorum bu konuyu 🙃teşekkür ederim canım tekrardan 🥰😘