18Ekim Stres en çok bebeğini etkiler.Olabildiğince düşüncesiz ,rahat , huzurlu bir gebelik süreci geçirmeye bak.Hiç birimiz elbette doktor değiliz ama yaşadığımız tecrübeleri aktararak kişinin içi rahatlıyor.En iyisini doktorun bilir ama o da sorun görmediyse zaten can sıkmaya lüzum yok ☺️
Bebeğine kavuşmana da az kalmış 🥰 hiç bu konuyla alakalı kafanı bulandırma.aksi bir durum olunca zaten bunu fark edersin o zaman doktorunla iletişime geç.Ama her dk seni huzursuz edecek şekilde aklında bu düşünce olmasın canım.🌸