Kader-46 Elbistan’da yaşayan birileri var mı? Acaba doğumda devlet mi iyi yaşam mı iyi? Çok kararsızım fikirlerinize ihtiyacım var 😌
Merve_kucuk Kader-46 Ben devlette yaptım ve memnun kaldım 🙂 Boş yere özele para vermek istemedim açıkçası
Kader-46 Yani gerçekten algılayamıyorum kaynana postu eş postu olunca millet yığın yığın yorum yapıyor. Buranın asıl amacı olan şeyi görmüyor: Bilgi alışverişi.