Myssr 3. gebeliğimde yaşadım alttan kullandım fitili bende bulantı fazla oluyor ağızdan alamıyordum günde en az iki kere kullan demişti doktorum ben geceleri bir kere kullanıyordum 4. Aydan sonra geçti kese kanaması düşükle sonuçlanması kesin bir durum değil ama yine de bir risktir o nedenle kullandırıyor doktorlar 4. gebeliğim yine hafif bir kanama alanı var dedi doktor yine verdi ama bu sefer kullanmıyorum sadece ağır kaldırmıyorum ve kendimi yormamaya dikkat ediyorum geçen gittim doktor yeni bir kanama alanı oluşmamış dedi diğeri de çok az kalmış artık risk değil dedi ama sen yine iki hafta daha kullan dedi ben hiç kullanmadım ki diyemedim hala da kullanmıyorum ama size kullanmanızı söylüyorsa doktorunuz ciddi bir kanama alanı varsa aksatmayın bol bol dinlenmeye çalışın kanamanız yok eğer hafif bir lekelenme olursa da korkmayın bazen olurmuş bazen de hiç olmadan geçermiş o kanama alanı bende hiç olmadı stres yapıp üzmeyin kendinizi Rabbim nasip ediyorsa illa geliyor yavrularımız yine tedbirimizi alalım 🥰