Merhabalar iyi akşamlar dilerim 🌸 Hanımlar ben üç gündür mantar/enfeksiyon için doktorumun yazdığı gynolomexin fitil kullanıyorum 🙏🏻 Sarı akıntım vardı neredeyse kalmadı ancak bugün iç çamaşırıma gün içinde farketmediğim bir Anda kıl gibi ince uzun çok hafif kahverengi leke gelmiş. Ancak daha sonra peçeteye sildiğim de hiç leke görmedim. Bu arada 13+1 iz. Ayrıca tamda bugün normalde adet günümdü acaba onunla bir ilgisi var mı bu lekenin veya fitilden sonra bunu yaşayan oldu mu🦋 Doktorum endişe etme devamı gelmediyse dinlen sadece eğer devam ederse progestan kapsül başlayalım dedi ve devamı gelmedi çok şükür yinede sizlere danışmak istedim 🙏🏻