Mevaninannesi21 Kızlar merhaba 8+3 haftalığız 2 gündür vajina da çok kaşıntım var acaba mantar mı doktora gitmeli miyim ? Mantar yaşayanlar oldu mu nasıl geçti. Bebişe bir sıkıntı yapmaz dimi😕
Sinemin Mevaninannesi21 canım ben yaşadım doktora gittim fitil verdi onun dışında ped kesinlikle kullanma günlük sirkeli suyla yıka ama kesinlikle doktora git ilerlerse vajinal iltihaba çeviriyor ben şuan o durumdayım fitil kullandığım halde atlatamadım 36+3 günlüğüz hala vajinal iltihap yaşıyorum önlemini başta al ama bebek için korkma
Merii33 Mevaninannesi21 sadece kaşıntınız mı var yoksa buna ek olarak kokulu akıntı ve idrarda yanma vs var mı
Mevaninannesi21 Sinemin anladım canım sana da çok geçmiş olsun doktoruma yazdım geliyim mi diye travazol krem alıp sürün yazmış öyle yapıcam artık
Yesimdemirkol Sinemin nasıl oluyor iltihap ? Benim hergün yeşil akıntım oluyor bol bol hem de . Doktora söyledim bisey olmaz dedi
Nur1903 Mevaninannesi21 bana da doktorum o kremden verdi ancak kortizon içerdiği için dikkatli kullanmakta fayda var ben her gün kullanmamıştım 🥺 şimdi mantar için gynolomexin fitil verdi ona başladım sürekli mantar oluyorum ama kaşıntım Çokk olmuyor 🥺 13 haftalığım bu mantardan şimdiden bıktım 😒
Nur1903 Mevaninannesi21 yok ağrım olmuyordu nadiren kaşıntım oluyordı şimdi yine sarı renk akıntı başladı fitil kullanıyorum ama ağrı kaşıntı yok 🦋
Merii33 Mevaninannesi21 canım doktoruna Bi danış bence birde sağlık ocağında Bi idrar tahlili ver hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu mantar gibi şeyler pek iyi görülmüyor ben 33.haftadayım hamileliğimden başından beri 2 defa enfeksiyon çıktı idrarda doktorum hemen ilaç verdi sonrasında geçti akıntı yoğun olması normal ama kaşıntı yanma ve kokulu akıntı sorun olabilir
Sinemin Yesimdemirkol benimde yeşil oluyor bazen bazen oluyor yoğurt gibi alttan hiç spektumla muayene ettimi
Yesimdemirkol Sinemin hayır etmedi sanırım Doğuracam nerdeyse 31. Haftadayım hala hiç bisey bilmiyorum 🙈