Kizlar 25 haftaligim erken dogum riskim oldugu icin doktor progestan bide magnorm verdi 4 gun sonra kontrolum var doktorumada sorucam fakat magnormu neden verdigini hala anlamadim magnezyum ilacinin neden icildigi hakkinda bilgisi olan kullanan bilgi sahibi olan var mi