Sevgili hamişler 26+4 deyiz ve bugünkü doktor kontrolünde kan depolarımın neredeyse tamamının boşaldığıni söyledi kan hapını bıraktırdı yerine günde 2 kere içmem için şurup olarak kan ilacı verdi düzelmezse bu sekilde seni doğuma alamam dedi önceliğim tabiki normal doğum olması sezeryan biraz korkutuyor beni.Fikir ve önerilerinz neler nasıl artirabilirim kanı ve aynı durumu yaşayan varmı?😔