Beser93 Merhaba hanimlar ben 30+0 haftalik hamileyim bebegimin kilosunu boyunu cok merak ediyorum.en son 25+1 iken doktora gittim o zaman 820 gr 31 cm di.simdi ise 2 gun sonra dr gidicem.bizimle ayni olanlar ne kadar olmus yazabilirler mi , 🙂
-gyns- Beser93 29+4 üz bizde pazartesi gideceğiz inşâALLAH.. Bende çok merak ediyorum🤩.. Ne kadar oldu diye🤗.. Tam 25 teyken 789 gr, 32 cm’ di👶🏻..
Ervansal Beser93 Canim benim 31+5 te 2089 gr di 41 cm di bi anda cok fazla kilo aliyolar muhtemelen 1.5 kilo sinirindadir veya gecmistir 🙂
Hnfth Beser93 bende en son 26+3te gittim 895gramdı bugün 30haftalık oldum bu hafta kontrolüm var bende çok merak ediyorum 😍🤣💃💃🤭🤰🙏🏻💙💕🐣
hilalaygur5 28 haftalıkken gitmiştim en son 1300 gr dı boyunu öğrenemedik kadraja sığmıyor tosun 😊 . 2 Mayısa kontrolümüz var bende sabırsızlıkla bekliyorum
Eliftotree Beser93 30+0 da 1530gramdı. 33+4te 2200gramdı haftaya çarşamba kkntrolüm var 36+5 haftalım olucam o gün çok merak ediyorum kilosunu 😃😊
Hnfth Aydaozk bilmiyorum ki bi hafta oldu gideli yarın öylesine bi görmeye gidicem hiç poz vermedi geçen hafta 😂😂😂😂😂😍💃
Aydaozk Hnfth yerim onu maşallah keyfi yerinde demekki çocuğun bi bak bakalım nasılmış ne kadar olmuş 😍🤗