merhaba kizlar 27 haftalık hamileyim gece lavobaya kalktigimda camasirimda kan vardı ama tuvalete ciktigimda tekrar gelmedi
biz de acile gittik ordaki doktor bebek aşırı hareketli kalp atisinda da sıkıntı yok rahim agzin kapali uzunlugu da normal görünüyo dedi suyunda normal bi problem yok dedi
benim de bi kac gundur akintim vardi acaba ondan olabilir mi diye sordum olabilir dedi
bu sabahta kalktim yoktu kanamam ama cok tedirgin oldum tabi.
basina boyle bir durum gelen var mı 🥺