Zuleyhaberen Kızlar 34 haftalık hamileyim canım çok kokoreç çekiyor ama korkuyorum bi sakıncası olurmu hamileliğinde yiyen var mı acaba
Nurcihan34 Sadece bir kere yedim bi sıkıntı olmadı . Aslında yenmemesi gerekiyor deniliyor ama nefis işte az biraz ye nefsini kırcak kadar