hnrgns Kız bebek bekleyen anneler 16.haftaya kadar ne gibi belirtileriniz oldu ?yemek seçimi,mide bulantisi.sivilce oluşumu vb gibi
Maviii13 Benim hiç bulantım olmadı 1 defa bile ☺️ Aşermede olmadı bel ağrısı falanda olmadı sadece kasıklarımda çok hafif ağrı oluyordu oda zaten normal bebek büyüdükçe oluyor ağrı. Hiç belirti yoktu yani hamilemiyim değilmiyim belli değildi ☺️