Merhabalar ben 2 gun sonra Spinal sezeryan olucam ikinci cocugum icin, İlk kizimin arasindan uzun zaman gecti hicbisey hatirlamiyorum zaten genel anestezi idi ama simdi su belden igne olayi beni baya korkutuyor. Aci varmi, igneden once uyusturuyolarmi, ignenin girisi hisediliyormu yani anlik bi acida kimildamakdan da korkuyorum bu sekilde bi cok soru var aklimda ama suan aklima dahi gelmiyor benimle deneyim paylasirmisiniz lutfen 😐🌼