Ayse555 canım ben 35+6 yım hiç çatlağım olmadı ama özel birşey yapmadım bol su içtim birde 16.haftamdan sonra hergün duş aldım, ve her duştan sonra normal nemlendirici krem sürdüm tüm vücuduma..bazen ne yaparsan yap çatlıyormuş ama öyle duydum burdaki arkdaşlardn ilerlemesini önlemek için bol bol nemlendir lireac,mustela bu kremler çok işe yarıyormuş