Eda2780 yarın da mutlaka kan baktır inşalah sağlıkla tutunur sana bebeğin. En sonki artış pek iyi degil gibi ama hiç belli olmaz bazen nasipte varsa değer düşüp sonra tekrar düzenli yükselmeye devam edebiliyo.ümidini kaybetme. Bu arada testini aynı hastanede tekrarladın dmi