Hayırlı akşamlar kızlar geçmeyen bir bulantım vardı 14+4 haftalığım Bir hafta öncesine kadar hiç bulantı yaşamadım ilk zamanlarım çok rahattı ama yaklaşık bir hafta on gündür bulantım var bugün bi de sağ kasığımda sancı olmaya başladı sürekli olan bir sancı değil doktorumu aradım ulaşamadım ama size sormak istedim bu sancı ciddi bişey mi yoksa gelip geçici bişey mi