gokcekale valla eşim ve ailesi urfalı ben de çiğ köfte severim az önce sade çiğ köfte yedik kelle paçayla vitamini olsun bebişe yarasın dene kadar yumurtalı çiğ köfte yiyordum kolestrol yüksek çıktı biraz son tahlilde o yüzden sade yaptı eşim.bir sıkıntı olmadı çok şükür midem falan bol bol aydan içiyorum yanında yeşillik bol yiyorum nane maluliyet domatez salatalık o yüzden sıkıntı yok 5. Aydayız çok şükür iyiyiz maşallah.😍😉😄😀😊