Skarakas https://imgyukle.com/i/CflCVN bizim de kapi süsümüz böyle. 😍 cok zor oldu yapmasi 😑 Eger kendiniz yapmayi planliyorsaniz ismini belirler belirlemez agirlasmadan yapin. 😅
buse0935 Skarakas bende kasnağı sipariş verdim bekliyorum elime ip ilk kez aldım aksamlari yaprak denemeleri yapıyorum :D 21.haftadayız
Skarakas buse0935 kesinlikle simdiden yapmalisin benim 36. Haftam bitiyor bugun ay bir turlu bitmedi yaptim söktüm ne ugrastirdi beni. Birde ben ilk defa yapmiyorum bunu 😂
buse0935 Skarakas bende ilk defa yapicam yaa başta imstagram da satın alayim dedim ama sonra baktım hem abartı fiyatlar hemde kendi emeğim olur dedim bebegim için çok güzel olmuş sizinde valla elinize saglik
Skarakas buse0935 oyle gercekten cok pahali instagramda. Ben toplamda 40 tl ye mal ettim ama iplerim artti tabi hep. 100 tl den asagi fiyat veren yok boyle bi modele
Skarakas tugbaayvaci yastigi da ben kendim yaptim. Sizin ki de cok guzel olmus. Saglikla gelsinlerde insallah 🤗🥰
buse0935 Skarakas evet kesinlikle bende iplerden kalanlara balkonuma falan sus yapayım dedim bi dünya ip kalıyor zaten
Skarakas ipek_aras25 evet canim makrome ipi diye geciyor cesitleri ve boyutlari var tuhafiyeden alacaksan modelini goster ona gore ip verirler.