sumosgoksu Adetime 10 gün var merak edip yaptim hayalet çizgi vardi sonra boyle oldu https://imgyukle.com/i/Cf8YhI
mlsmrtgl sumosgoksu evet test bozulmuş . Yeniden tekrarlamanızda fayda var . Silik çizgi var ama emin olmak adına yeniden yapın .
Cerenn06 sumosgoksu Test bozuk değilse bile daha 10 gün varmış sağlıklı sonuç vermez ki adetinizin geçmesini bekleyin öyle yapın
Gebegunlugu arkadaşlar 6 gun erken gebelik testini de önermiyorum gebe olmayani bile slik çizgi ile ümitlendiriyor başma çok geldi
Deletedmom316 sumosgoksu resim gozukmuyor ayri bir sayfadan yukleyib yollarmisiniz resmi ben goremiyorum