Zaman hiç geçmiyor gibi geliyordur şu anda sizlere.Ama geçiyor.Meleğime kavuşalı 3 gün oldu.Anne olduğuma ,onun benim olduğuna hala inanamıyorum.şükrediyorum binlerce kez ,her an kokusunu duyduğum için ,bu fani dünyadan göçmeden evlat sevgisini bende yaşadığım için 🙏🏻Deniz Linama tam 3 gün önce epidural sezeryan ile kavuştum arkadaşlarım.sezeryan doğum kendi istediğim bir doğum değildi.çatı muayenesinde kuruk kemiğim içe dönük olduğu,normal tabiki yapabileceğim fakat rahimin haşatı çıkacağı ,iç ve dış parçalanma vb.olabileceğini 2 doktordan da duyunca.epidural sezeryan olup,yavrumu doğum sürecindede görmek istedim.doğumu özel hastanede ,12 kişilik bir ekiple doktorum gerçekleştirdi.bu arada belden aşağımı komple,özel ilaçlı bir solüsyon ile temizlediler (özel bölge ,makata kadar)yani genital temizliğinizi benim gibi önceden yapıp gidin ,herkez görüyor çünkü 😊doğum anında bebeğin kordon kanını da aldırdım.neyse doğum bitti ,odama çıkarıldım,ilk gün morfin etkisiyle pek birşey hissetmedim,2. Gün eve çıktım.biraz agrım oldu.bu gün 3. Gün yere birşey düştüğünde bile eğilip alabiliyorum👍🏻Sütüm daha bu akşamüstü geldi.hep emdirdim,gögüs uçlarım acıdı.2 günde sarılık olmasın diye mama verdik çocuğa.Açıkçası kolay doğum yok.ama evlat için herşey katlanılıyor.sezeryan sonrası karnım hızla küçülmeye başladı.henüz korse giymedim .3. Günde sıkı bir atletle toparlanma sağlıyorum.dilerim sizlerde evlatlarınızı sağlimen alırsınız kucaklarınıza🙏🏻💕Allah hepinizi kurtarsın,evlatlarınızı sizlere bağışlasın.Buraya doğum hikayemi yazacağım günlerde gelecekmi diyordum.Rabbim bu günleride gösterdi.🙏🏻