Herkese merhaba; 26+6 haftalık hamileyim sonra iki haftadır akşamları karnım sertleşiyor nefesimi kesiyor vajinada ağırlık ve ağrı hissediyorum doktoruma yazdım kanama var mı dedi yok dedim endişe etmeyin yarın gelin bakalım dedi, ben önceden yemek yediğim için oluyor sanıyordum ama bu akşam saat 6 dan sonra yine başladı sertleşme ve saat 19:30 hâlâ yemek yemedim kendimi rahatsız hissediyorum ve böyle olduğu için de mutsuz oluyorum gündüz iyiyim akşamları kötü nasıl olacak bilmiyorum