Aslihan2 Kızlar prgesteron degerimin düşük olması yada düşmesi ne anlama geliyo ve neden benden surekli progesteron testi isteniyor?
[silindi] Aslihan2 Benimde hormonum 17 çıkmıştı 3 haftalıkken başladım 16.haftama kadar kullanacağım ama test istemedi başka
Aslihan2 [silindi] bana kanaman yoksa birak ilacı dedi icme dedi anlamadm bisey kullaniyodum oysaki onceki doktorum vermişti ilaci alıyordum acaba devam mi etsem
Bebek-geliyor Benim 19 çıktı 5 haftalıkken düşük dedi bana da progesteron ilaç kullanıyorum. Haftalar baz alınarak bu değerin belli oranları oluyormuş.
Aslihan2 Bebek-geliyor anladm canim kullanmaya devam edeym o zaman onceki doktor vermisti bu doktor kanaman yoksa kullanma dedi ama deger düşük kafama takıldı
[silindi] Aslihan2 Bilemiyorum canım ki benimde hiç kanamam olmadı ama doktorum 16.haftaya kadar iciceksin dedi
Bebek-geliyor Aslihan2 doktor kullanmanız için verdi ise kullanın doktora danışıp bırakırsınız. İlacı içtiğinizde çok yan etki yapıyor eğer tolere edemezseniz vajinal de kullanabilirsiniz.
Aslihan2 Bebek-geliyor evet yan etksii cok kötü ama vajinal almakta hic istemiyorum onu içip yatiyorum artık etkisi gecene kadar bana doktor sabah ogle aksam 100 mg icecegimi söylemişti