Nasılsınız annişler 1 haftadır uykularım o kadar düzensiz ki 18+0 ız bugün yatarken sağa da yatsam sola da yatsam karnimda dayanılmaz bi sanci ve belimde inanılmaz ağrı oluyor sirt üstü yatmamam gerekiyor biliyorum ama 2-3 dk bile olsa belimi dinlendirmek için yatıyorum perşembe de kontrolüm var doktora sorcam ama benim gibi olan ya da basından bu durum geçmiş tecrübeli anneler başka bi çözümü yokmu bunun 🥺🥺🥺 artık oturmaktan afedersiniz bi yerlerim ağrıdı 😩😩