Merveb46 kesinlikle hissedemezsiniz. Ben 39+3 te muayeneye gittim doktor elle bakıp 3 cm açılma var dedi 2 gün sonra sabah 7 de gel doğurcaksın 2 gün sonra dedi. Dediği gibi oldu. 7 olmadı ama sabaha karşı 4 buçukta 10 cm açılmayla doğurdum . Hastaneye gittiğimde 4 cm di 10 dakika içinde 10 cm oldu. Doğurmaya yakın sancı çektim 10 dk falan. Yani sancıyla açılmanın da bi ilgisi yok galiba