Kızlar merhaba. Ben 32+6 kız bebeğe hamileyim. Hareketlerini hissettiğimden beri çok aşırı hareketli bir bebek olmadığını söylüyorum etrafıma. Hamile tanıdıklarım gece bebeğin hareketliliği yüzünden uyuyamadıpını söylüyor. Ben çok üzülüyorum. Çünkü çok sakin bi bebek. Hareketlerini çok nadir hissediyorum. Çikolata süt şeker tatlı bunlara tepkisi olmuyor bebeğin. Sizde durumlar nasıl? Çok korkuyırum. Doktor herhangi bi sorunu olmadığını söylüyor ama ben endişe içindeyim. 😔😔😔