Benim kutsalhikayemin başlangıcı da böyle oldu kızlar 💕
Bir haftadır doktorlarla irtibat halindeydim gittiğim özel hastanede doktorum çatı muayenemin normal doğuma elverişli olmadığını sezaryenle doğum olacağını söylemişti ardından devlet hastanesinde muayene oldum ve sancı sıklaştığında normal doğumun deneneceğini risk oluştuğu takdirde sezaryen doğumun gerçekleşebilceğini söyledi fakat eşimle benim sabırsızlığımız son safhadaydı 20.04.2018 tarihinde doğum için randevu alındı özel doktorumdan ve sezaryen doğuma karar verildi sabah 7de hastanede bulunduk ve 10.15de ameliyathanedeydim bana bel kısmımdan iğne vuruldu spinal sezaryen yapıldı inanın hiç bişekilde acımadı ardından hemen ayaklarım bacaklarım uyuştu sedyeye yatırıldım doktorlarım eğlenceli müzik açarak geldiler sohbet muhabbet ederken benim sapsarı oğlum yumuşak seste ağlamaya başladı ve o an benim için dakikalar dünyalar durdu 😍💕♥ Canım paşam karşımdaydı içimdeki mutluluk haykırışlarına engel olamadım ağladım 🙂 mutluluktan ağlamanın ne olduğunu o an anladım yanıma giydirildikten sonra verildi kokladım konuştum ve odaya çıkarıldı benimde lazer yapıştırma ile işlemlerm tamamlandı bende mutlu sonu yaşadım ve oğluşum şuan kollarımda cennet kokulum benim💕Allah herkese bu duyguyu yaşatsın Sağlıkla kavuşun meleklerinize anneler 💕♥ Biz artık üç kişiyiz birbirimize aşık üç kişi♥...