Milagros Merhabalar herkese 36+2 de ikizlerimi kucağıma alamadım sadece kokularını içime çektim. Üç gün önce ameliyat oldum. Sormak istediğiniz sorular var ise cevaplayabilirim. Bebeklerim şuan kuvezde solunum sıkıntısı nedeni ile.