Öncelikle rabbim isteyen herkese nasip etsin tüm hamilelere Allah kolaylık versin Bi solukta kurtulun inşllah sonunda bana da yazmak nasip oldu minik kızım 39+5 dünyaya gözünü hamileliğim çok zor geçti ilk 4 ay düşük riski vardi ilk gebeliğimde 8 haftalıken kaybetmiştim 2 ay sonra kızıma hamile kaldım bende pıhtılaşma vardı çok zor günler atlattım hem pıhtılaşma hem ilk 4 ay düşük riski her gün iğne bulantı 4 5 aya kadar zaman su gibi akıp geçti tabı son haftalar geçmek bilmedi kızımı normal dogum çok istiyordum açılmam olmadı sunı sancı da verdıler yıne olmadı en son kızım kalp atısı yawaslamıs zaten kontrole nst ye bagladığimda 1 gece boyunca hareketlerı yawasladı en son kalp atışı da yavaşlayınca doktor da bende riske atmak istemedik tabı sezaryen dıye agladım ameliyat kızımı kucağıma alınca heeseyı unuttum kızım bıraz zayıf dogdu 2800 dogdu ddarısı size kızlar uzun oldu hakkınızı helal edin