Kızlar bugün kaçıncı ben bile saymadım artık. Sırt üstü yattığım da daha çok oluyordu ama şimdi yan da yatsam aynı bebem toplanıyor sertleşiyor ve ben nefes alamıyorum. Sanki boğazıma kadar doluyor. Ovaliyorum geçiyor. Çok sık olmaya başladı.. doktoruma yazdığım da yalancı sancı korkma magnezyum iç dedi. Yarın başlayacağım ona da. Erken doğumdan korkuyorum 😔
Böyle olan var mi içim hiç rahat değil...